Jednak z uwagi na wprowadzane przez rząd stopniowe „odmrażanie” życia społeczno-gospodarczego, starosta dzierżoniowski podjął decyzję o wprowadzeniu możliwości osobistego załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym.
Jednocześnie nadal apelujemy do mieszkańców o korzystanie przede wszystkim z możliwości zdalnego kontaktu ze Starostwem – telefonicznie, za pośrednictwem platformy ePUAP lub korespondencyjnie.
Dane kontaktowe dotyczące poszczególnych wydziałów dostępne są na stronie internetowej pod adresem www.pow.dzierzoniow.pl, a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem bip.pow.dzierzoniow.pl.
Poniżej treść ogłoszenia starosty dzierżoniowskiego:
OGŁOSZENIE STAROSTY DZIERŻONIOWSKIEGO
(obowiązuje od 11 maja 2020 r.)
W Starostwie Powiatowym w Dzierżoniowie zostaje zapewniona możliwość:
1) osobistego składania przez interesantów we wszystkie dni robocze:
a) w godz. 08:00 – 14:00 – przesyłek listowych w zamkniętych kopertach – poprzez udostępnienie skrzyń na korespondencję, które zlokalizowano w budynkach Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie – Rynek 27 i ul. Świdnicka 38 – na parterze przy Biurach Obsługi Klienta;
b) projektów budowlanych wraz z przesyłkami listowymi – w budynku przy ul. Świdnickiej 38, we wszystkie dni robocze, w godzinach: 13:30-14:00;
2) osobistej wizyty w związku z załatwianą sprawą w przypadku spraw niecierpiących zwłoki lub wymagających osobistej obecności interesanta.
W celu załatwienia sprawy lub umówienia wizyty zaleca się korzystanie z:
1) kontaktu telefonicznego,
2) drogą elektroniczną (np. platforma ePUAP),
3) pośrednictwa operatora pocztowego.
Interesantom zapewnia się dostęp do preparatów do dezynfekcji rąk – w miejscach ich obsługi.
Dane kontaktowe dotyczące poszczególnych biur i wydziałów dostępne są na stronie internetowej pod adresem www.pow.dzierzoniow.pl, a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem bip.pow.dzierzoniow.pl.
Podstawa prawna: § 13 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 792).
INFORMACJE O MOŻLIWOŚCIACH ZAŁATWIENIA SPRAW W WYBRANYCH KOMÓRKACH ORGANIZACYJNYCH:
SPRAWY Z ZAKRESU WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU
Zaleca się załatwianie wszelkich spraw z zakresu działania Wydziału Komunikacji i Transportu, w szczególności: rejestracja pojazdów, zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdów, wnioski o wydanie prawa jazdy – w formie korespondencyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego) lub platformy ePUAP.
Korespondencję tradycyjną należy kierować na adres: Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów. Korespondencję elektroniczną należy przesyłać przez platformę ePUAP lub na adres e-mail: [email protected].
Interesanci będą przyjmowani w ramach osobistych wizyt związanych z rejestracją pojazdów lub wydawaniem praw jazdy – codziennie w odpowiedniej kolejności od godz. 8:00 do godz. 12:00 albo po umówieniu terminu wizyty.
Szczegółowe informacje dotyczące załatwiania spraw lub umawiania wizyt można uzyskać pod numerami telefonów:
• rejestracja pojazdów – 74 832 52 12, 74 832 52 13,
• prawa jazdy – 74 832 52 11,
• transport, stacje kontroli pojazdów, ośrodki szkolenia kierowców –
74 832 52 04.
Jednocześnie prosimy o wcześniejsze dokonywanie opłat przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie – nr 19 9527 0007 0026 0837 2000
SPRAWY Z ZAKRESU WYDZIAŁU GEODEZJI, KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI
Informujemy, że kontakt pracownika merytorycznego z wnioskodawcami, odbywać się będzie co do zasady za pośrednictwem operatora pocztowego, przez platformę ePUAP, drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Przyjmowanie nowych wniosków – osobiście (do skrzyń na korespondencję), za pośrednictwem operatora pocztowego lub przez platformę ePUAP. Wydawanie zamówionych dokumentów – za pośrednictwem operatora pocztowego za doliczeniem
opłaty.
Wszelkie druki wniosków można pobrać ze strony internetowej lub Biuletynu Informacji Publicznej.
Obsługa zgłoszonych prac geodezyjnych odbywać się będzie przez portal geodety:
geoportal.pow.dzierzoniow.pl – natomiast wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 74 832-36-51 oraz na adres [email protected].
Uwierzytelnione materiały powstałe w wyniku prac geodezyjnych wydawane będą we wtorki i czwartki godzinach 8:00 – 8:30 przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie przy ulicy Świdnickiej 38 lub na żądanie wykonawcy prac
geodezyjnych, zostaną wysłane za pośrednictwem operatora pocztowego.
Opłata za wysłanie materiałów zasobu pod wskazany adres wynosi:
1) 10 zł, jeżeli waga przesyłki jest mniejsza od
2) 15 zł, jeżeli waga przesyłki wynosi od
3) 20 zł, jeżeli waga przesyłki jest większa niż
Telefoniczna obsługa klientów przez pracowników prowadzących postępowania odbywać
się będzie pod nr telefonu:
• z zakresu geodezji i kartografii 74 831-61-07, 74 832-36-63 lub drogą e-mailową na adres: [email protected] oraz [email protected],
• z zakresu nieruchomości 74 832-36-65, 74 832-52-19 lub drogą e-mailową na adres: [email protected] lub [email protected].
Opłaty z tytułu użytkowania wieczystego i przekształcenia użytkowania wieczystego na własność Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie 62 9527 0007 0026 0837 2000 0005.
W sprawie ustalenia wysokości opłaty – kontakt pod nr tel. 74 832-52-19, 74 832-36-65 (Wydział Geodezji, Katastru i Nieruchomości) lub 74 832-52-09 (Wydział Budżetowo-Finansowy).
SPRAWY Z ZAKRESU WYDZIAŁU URBANISTYKI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA
Informujemy, że kontakt pracowników merytorycznych prowadzących toczące się postępowania administracyjne z wnioskodawcami, odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego, poprzez platformę ePUAP lub drogą telefoniczną, bądź za pośrednictwem e-mail.
Przyjmowanie nowych wniosków i innych przesyłek listowych poprzez osobiste ich składanie do udostępnionych skrzyń na korespondencję w budynkach Starostwa przy Biurach Obsługi Klienta (codziennie w godz. 08:00 – 14:00) albo za pośrednictwem operatora pocztowego lub poprzez platformę ePUAP.
Przyjmowanie projektów budowlanych wraz z przesyłkami listowymi odbywa się w budynku przy ul. Świdnickiej 38, we wszystkie dni robocze, w godzinach: 13:30-14:00.
Wszelkie druki wniosków możliwe do pobrania ze strony internetowej urzędu lub Biuletynu Informacji Publicznej.
Obsługa klientów przez pracowników prowadzących postępowania odbywać się będzie co do zasady telefonicznie – pod nr telefonów: 74 832 52 17, 74 832 52 16, 74 832 52 15, 74 832 52 14 lub drogą e-mailową na adres: [email protected].
Zakup i rejestracja dziennika budowy tylko po uprzednim kontakcie telefonicznym w zakresie przekazania informacji dot. rejestracji i kwoty do zapłaty – przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie – nr: 19 9527 0007 0026 0837 2000 0003.
SPRAWY DOTYCZĄCE SPROWADZENIA ZWŁOK Z ZAGRANICY
Wnioski wraz z oświadczeniami niezbędnymi dla uzyskania decyzji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich – o sprowadzenie zwłok z zagranicy – mogą być składane do Wydziału Bezpieczeństwa i Spraw Obywatelskich osobiście (do udostępnionych skrzyń na korespondencję), za pośrednictwem operatora pocztowego lub poprzez platformę ePUAP.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy kontaktować się poprzez e-mail
na adres: [email protected] lub telefonicznie pod nr telefonu 74 832 18 64.
SPRAWY Z ZAKRESU WYDZIAŁU OCHRONY ŚRODOWISKA I ROZWOJU
Informujemy, że kontakt pracowników merytorycznych prowadzących toczące się postępowania administracyjne z wnioskodawcami, odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego, poprzez platformę ePUAP lub drogą telefoniczną, bądź za pośrednictwem poczty e-mail ([email protected] lub
[email protected]).
Przyjmowanie nowych wniosków i innych przesyłek listowych poprzez osobiste ich składanie do udostępnionych skrzyń na korespondencję w budynkach Starostwa przy Biurach Obsługi Klienta (codziennie w godz. 08:00 – 14:00) albo za pośrednictwem operatora pocztowego lub poprzez platformę ePUAP.
Wszelkie druki wniosków możliwe do pobrania ze strony internetowej urzędu: BIP Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie > Sprawy do załatwienia> Wydziały Starostwa>
Wydział Ochrony Środowiska>sprawy załatwiane przez Wydział Ochrony Środowiska>
Kontakt telefoniczny:
tel. nr 74 8323668
– sprawy z zakresu geologii;
– wydawanie zaświadczeń o istnieniu gospodarstw rolnych;
– decyzje dotyczące zwrotu siedlisk i “rentówek”;
tel. nr 74 8323668
– wycinka drzew w lesie;
– wycinka drzew poza lasami na gruntach gminnych;
– zaświadczenia dla notariuszy;
tel. nr 74 8323669
– wyłączenia gruntów z produkcji rolnej;
– decyzje o odpadach;
– rejestracja łodzi i pontonów;
– wydawanie kart wędkarskich;
Sprawy z zakresu Powiatowego Rzecznika Konsumentów
Sprawy będą załatwiane za pośrednictwem operatora pocztowego, przez platformę ePUAP, drogą telefoniczną – nr tel. 74 832 36 60 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail: [email protected].
Komentarze