Kapituła konkursu nagrodziła przedsiębiorców i instytucje w kilku kategoriach, symbolicznie łączących tradycję i nowoczesność : • Sudecki produkt regionalny – Browar Łażany, za pielęgnowanie tradycji rzemieślniczego piwowarstwa opartego na lokalnych składnikach.
• Lider małej i średniej przedsiębiorczości – Inter-bud Świdnica, za wieloletnie inwestycje w mieszkalnictwo oraz społeczny wkład w rozwój miasta.
• Mikroprzedsiębiorstwo roku – Studio Łazienek Sylwii Walter, docenione za kompleksowe projekty wnętrz i indywidualne podejście do klientów. • Dobre smaki – marka u Piekarzy chleb i kawa, wyróżniona za promocję tradycyjnego pieczywa na naturalnych zakwasach i lokalnych produktach.
• Zdrowie i uroda – Akademia Fryzjerska Anny Jaśkiewicz, za działalność edukacyjną i wprowadzanie innowacji w szkoleniach branżowych.
Tegoroczna edycja miała także wyjątkowy wymiar społeczny. Tytuł Wybitnej Osobowości Świdnickiego Biznesu otrzymał Jerzy Majorek – przedsiębiorca, rzemieślnik i działacz społeczny, twórca firmy Steinbudex-J.M. i Karczmy Zagłoba, obchodzącej w tym roku 20-lecie. Natomiast Gryf Specjalny 2025 trafił do świdnickiego oddziału PTTK za ponad siedemdziesięcioletni wkład w rozwój turystyki, krajoznawstwa i promocji regionu.





Napisz komentarz
Komentarze