Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Jak zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej?

Dziś niemal każda firma posiada stronę internetową, dlatego, aby móc odnosić korzyści z tego tytułu, potrzebne jest znacznie więcej. Głównym celem strony internetowej jest zachęcanie potencjalnych klientów do skorzystania z oferty, jednak najpierw musi pojawić się na niej ktokolwiek, aby móc przedstawić swoje produkty lub ofertę. Z tego powodu tak ważne jest generowanie ruchu na stronie internetowej.
  • 27.09.2019 11:00
Jak zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej?

Pozycjonowanie strony

Jednym z najlepszych sposobów i jednocześnie pierwszym, od którego powinniśmy zacząć promocję w internecie, jest pozycjonowanie strony. Cykl działań obejmujących pozycjonowanie - nie tylko poprawia widoczność strony w wyszukiwarce i zwiększa szansę na odwiedzenie jej przez zainteresowanych konkretną ofertą klientów, ale również poprawia jakość treści znajdującej się już na stronie. Działania pomagające w pozycjonowaniu, czyli optymalizacja SEO sprawia, że treść znajdująca się na stronie jest wysokiej jakości. Zwiększa to prawdopodobieństwo konwersji.

Istotne jest tutaj pisanie artykułów wyczerpujących tematy, używanie odpowiednich słów kluczowych oraz dbania o meta dane. Bardzo istotnym elementem jest także budowanie profilu linków - zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Kiedy strona linkowana jest przez wiele witryn z branży, które posiadają wysoki autorytet, jest to jasny wskaźnik dla Google, że użytkownik może znaleźć na niej wartościowe treści.

Media społecznościowe

Kolejnym sposobem generowania ruchu są media społecznościowe, z których korzysta dziś większa część społeczeństwa. Bardzo istotne jest jednak dobranie odpowiedniego narzędzia marketingowego do konkretnej branży oraz grupy docelowej. W niektórych przypadkach najlepiej sprawdzi się Fan Page na Facebooku, podczas gdy niektóre firmy odniosą największe korzyści ze wstawiania zdjęć swoich wyrobów lub towarów na Instagramie.

W branży B2B najlepszym miejscem promocyjnym może być Linkedln. Istotne jest jednak to, w jaki sposób zachęcamy obserwatorów do otworzenia naszej strony. W takich sytuacjach najlepszym wyjściem jest oferowanie jeszcze większej ilości pożytecznego materiału i wystrzeganie się nachalnej reklamy, która może jedynie odstraszyć czytelników.

Reklama Google Ads

Reklamy Google Ads są kolejnym dobrym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie, jednak ich odpowiednie wykorzystanie jest praktycznie niemożliwe bez wcześniejszej optymalizacji strony pod SEO i zadbania o pozycjonowanie. Reklamy Google pozwalają na licytowanie się o miejsce na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania na określone frazy kluczowe.

Wybór słów kluczowych jest bardzo istotny i musi być dostosowany do naszych celów, ponieważ bardzo często właściciele stron zajmujący się kampaniami Google AdWords samodzielnie wybierają walkę o słowa kluczowe, które co prawda generują duży ruch na stronie, jednak posiadają bardzo niski poziom konwersji. Reklamy Google mogą być skuteczne, jednak nie warto bazować na nich jako na jedynym źródle ruchu na stronie, ponieważ jest to bardzo kosztowne rozwiązanie.

--- Artykuł sponsorowany ---


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama