Specjaliści od marketingu, programowania i projektowania rozwiązań dla klientów
Zanim zespół zacznie tworzyć konkretne rozwiązania i przystąpi do realizacji założonego projektu, najpierw pozna bolączki danego biznesu. Przyjrzy się modelowi biznesowemu, pozna realizowane do tej pory działania marketingowe marki i sprawdzi, jak działają poszczególne kanały sprzedażowe i komunikacyjne, takie jak strona internetowa, social media, platforma e-commerce, obsługa klienta. Zasady współpracy agencji z firmą dążą do wdrożenia mocno ukierunkowanych działań i wprowadzenia w życie aplikacji mobilnej czy nowego systemu zarządzania. Praca Applover nieco różni się od pracy typowej agencji marketingowej, zajmującej się zwykle, wizerunkiem marki, content marketingiem, działaniami reklamowymi w sieci i na Facebooku, czy wdrażaniem SEO. Zespół Applover składa się zarówno z ekspertów pracujących nad kwestiami technicznymi aplikacji, z programistów, jak i specjalistów dobrze znających funkcjonowanie marketingu i całego procesu budowy marki. Zanim przystąpią do działania, poznają Twoją firmę i profil użytkowników korzystających z jej usług. Ponieważ kierowanie każdym projektem różni się nieco od siebie, każda realizacja traktowana jest indywidualnie. Najpierw przedstawiciele Applover zobaczą, jak działa branża, w której działa Twoja firma, a kolejno znajdą rozwiązania.
Sklepy internetowe, aplikacje, systemy rezerwacji i zarządzania — gotowe produkty, w których eksperci mają już doświadczenie
Szerokie portfolio Applover mówi samo za siebie. Znajdziesz tu opracowania funkcjonalności sklepów internetowych, platform do zamawiania produktów i rezerwacji miejsc, oprogramowanie dla szkół językowych, czy programy dla placówek medycznych. Bogaty zakres zaprojektowanych rozwiązań świadczy o dużej wiedzy i doświadczeniu w pomocy markom i przedsiębiorstwom. Jeśli szukasz sprawdzonej agencji interaktywnej czy digital agency, zgłoś się do specjalistów i opowiedz o swoim biznesie. Dowiedz się, w jaki sposób mogą pomóc Ci w dalszym rozwoju Twojej organizacji i poszerzaniu grupy odbiorców oraz potencjalnych klientów.



