Opis stanowiska:
- obsługa klientów z rynków zagranicznych,
- przyjmowanie i wprowadzanie zamówień,
- przygotowywanie wysyłki i wystawianie faktur,
- uzgadnianie warunków dostawy i terminów realizacji zamówienia,
- przygotowywanie zamówień oraz koordynacja wysyłki,
- kontrola realizacji zamówień,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Od kandydatów wymagamy:
- biegłej znajomości j. francuskiego lub j. hiszpańskiego lub j. rumuńskiego,
- znajomość j. angielskiego i/lub j. włoskiego będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobrej organizacji pracy, sumienności i zaangażowania,
- preferowane będą osoby z doświadczeniem zawodowym w działach sprzedaży, obsługi klienta, eksportu, logistyki,
- doświadczenia w pracy biurowej,
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
- znajomości edytorów tekstu pakietu MS Office,
- wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- umowę o pracę na czas określony,
- pakiet PZU Opieka Medyczna.
Praca na cały etat.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesyłanie CV poprzez portal olx lub na adres mailowy [email protected].
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników dostępna jest na: www.domino.pl/klauzula-dla-kandydatow.pdf