Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Mocne otwarcie sezonu na bielawskim Campingu "Sudety"

Od początku bieżącej kadencji samorządu, podejmowane są intensywne działania, przyczyniające się do wzrostu atrakcyjności oraz popularności bielawskiego Campingu "Sudety".
Mocne otwarcie sezonu na bielawskim Campingu "Sudety"

W latach 2019 - 2022 na terenach wokół Jeziora Bielawskiego: 

- powiększono obszar pola biwakowego,

- uruchomiona została wypożyczalnia rowerów górskich, hulajnóg i gokartów,

- wzbogacono ofertę wypożyczalni sprzętu pływającego, 

- zmodernizowano boiska do koszykówki oraz ściankę tenisową,

- zmodernizowano stanowiska do grilowania, zlokalizowane na wyspie,

- dokonano nowych nasadzeń roślinności nisko i wysokopiennej, 

- uruchomiano wakacyjny parking płatny, 

- zamontowano pawilon na polu namiotowym, w którym uruchomiona została recepcja,

- przy kompleksie sanitarnym przygotowano zlewnię "szarej wody" dla kamperów,

- zainstalowano "ruską banię",

- powstał sklepik sezonowy przy basenie odkrytym,

- cały obszar wyposażono w sieć „wifi”,

- uruchomiono letnie seanse Bielawskiego Kina Plenerowego,

- uruchomiono Beach Box i Surf Box, 

- otwarto lokal gastronomiczny pn. „Przystań Tu."

Istotnym krokiem w tworzeniu nowoczesnego produktu turystycznego było opracowanie logotypu Campingu "Sudety" oraz jego intensywna promocja w telewizji, radiu, na billboardach, a także w internecie. 

Kampania promocyjna przyniosła bardzo dobre efekty. W ciągu ostatnich 3 miesięcy (kwiecień - czerwiec 2022 r.) w wyszukiwarce google wizytówka campingu wyświetliła się aż 384.000 razy, w tym 2.200 razy przekierowano internautów na stronę "Sudetów", 4.450 razy padło zapytanie o trasę dojazdu i wykonano 245 przekierowań bezpośrednio na telefon recepcji. 

Dzięki tym działaniom turyści odwiedzający Bielawę kierują się w jedno konkretne miejsce, które oferuje szereg atrakcji i rozrywek, zarówno w dzień, jak i po zmierzchu. 

W efekcie, w ciągu II kwartału br. Camping "Sudety" odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Na polu biwakowym nocowali turyści z ponad 150 miast i miasteczek całej Polski, w tym m.in. z Władysławowa, Gdyni, Szczecina, Gorzowa Wlkp., Poznania, Warszawy, Krakowa, Rzeszowa i Wrocławia. 

Ponadto do Bielawy zjechali również "camperowcy" z Wielkiej Brytanii, Danii, Niemiec, Czech, Słowacji oraz Estonii. 

Dzięki takiemu "oblężeniu" turystów, Gmina Bielawa wzbogaciła się o kwotę 176.792 zł. Ten sukces finansowy był możliwy m.in. dzięki działalności:

- pola biwakowego - łączny przychód - 52.951 zł

- basenu - łączny przychód - 38.570 zł

- parkingu - łączny przychód - 22.819 zł

- kąpieliska przy plaży - łączny przychód - 14.211 zł

- wypożyczalni sprzętu pływającego - łączny przychód - 6.478 zł

- sklepiku i wypożyczalni rowerów - łączny przychód - 4.817 zł

Ponadto z tytułu dzierżawy terenów kasę miejską zasiliło 36.946 zł.

Wpływy osiągane z oferowanych usług pozwolą na pokrycie części kosztów związanych z utrzymaniem całego ośrodka w tym: zatrudnieniem personelu, wywozem nieczystości, sprzątaniem terenu, zapewnieniem zaplecza sanitarnego itd. 

Zanosi się, że III kwartał br. będzie równie dobry. Szczegółowe informacje w tym zakresie opublikuję w połowie października. 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www. tvsudecka.pl z siedzibą w Bielawie, 58-260, ul. Jana III Sobieskiego 17a, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama