Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie – nowe zasady obsługi klienta

Od 1 lutego klienci Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie będą mogli sprawy administracyjne załatwiać osobiście w zakresie działalności wszystkich wydziałów i biur.
Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie – nowe zasady obsługi klienta

Warto jednak podkreślić, że bezpośrednia obsługa będzie się odbywać w ścisłym reżimie sanitarnym. Oczywiście nadal zachęcamy do załatwiania spraw urzędowych w sposób zdalny, za pośrednictwem Internetu, telefonu lub poczty. Jednak osoby, które wolą regulować sprawy osobiście mogą korzystać z tej możliwości od poniedziałku 1 lutego.

Ze względu na konieczność zachowania zasad bezpieczeństwa i obostrzeń sanitarnych, w budynkach Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie (Rynek 27 i ul. Świdnicka 38) będą obowiązywać limity jednoczesnego przebywania klientów (1 klient na 1 stanowisko obsługi w danym wydziale). Obowiązywać będzie również zasada dezynfekcji rąk oraz zasłaniania ust i nosa.

Szczegółowe zasady obsługi klienta reguluje poniższe Ogłoszenie Starosty Dzierżoniowskiego (obowiązuje od 1 lutego 2021 roku).


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www. tvsudecka.pl z siedzibą w Bielawie, 58-260, ul. Jana III Sobieskiego 17a, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Reklama