Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

DZIERŻONIÓW NOCĄ - CZAS NA OSIEDLA

Osiedla będą tematem tegorocznego pleneru fotograficznego organizowanego przez Urząd Miasta w Dzierżoniowie. Masz pomysł na ich ciekawe zaprezentowanie w obiektywnie?
DZIERŻONIÓW NOCĄ - CZAS NA OSIEDLA

Osiedla będą tematem tegorocznego pleneru fotograficznego organizowanego przez Urząd Miasta w Dzierżoniowie. Masz pomysł na ich ciekawe zaprezentowanie w obiektywnie? Nieważne czy zajmujesz się fotografią na co dzień, czy jesteś amatorem-pasjonatem fotografii. Weź udział w konkursie i wygraj atrakcyjne nagrody.

Podczas pierwszego spotkania zawodowców i amatorów fotografii w ramach cyklu „Dzierżoniów nocą” obfotografowano staromiejskie centrum. Efekty ubiegłorocznych prac można obejrzeć na stronie www.dzierzoniow.pl w zakładce „Galeria zdjęć Dzierżoniowa”. Tym razem dla uczestników pleneru, do udziału w którym zapraszamy 26 sierpnia, dostępna będzie wieża kościoła Królowej Różańca Świętego, z której rozciąga się przepiękna panorama miasta. Tematyka i technika wykonania prac jest dowolna. Fotografie wykonane o zmierzchu i nocą mają ukazywać dzierżoniowskie osiedla mieszkaniowe. Na autorów najlepszych zdjęć czekają nagrody, m.in.: aparat fotograficzny FUJIFILM FINEPIX S3300, głośniki komputerowe CREAIVE INSPIRE T12 oraz odtwarzacz MP4 Muzzio Wibro.

Najciekawsze zdjęcia prezentowane będą na stronie miasta, a we wrześniu będzie je można oglądać na specjalnej wystawie przed ratuszem. Szczegółowych informacji o plenerze fotograficznym „Dzierżoniów Nocą” udziela Wydział Promocji Urzędu Miasta, tel. 74 645 08 18, mail: [email protected]. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.dzierzoniow.pl w zakładce „Kultura”.

 

FOT – Autorem zdjęcia jest Dariusz Bury, to jedna z wielu fotografii wykonanych podczas pleneru fotograficznego „Dzierżoniów Nocą 2011”

 

REGULAMIN KONKURSU „DZIERŻONIÓW NOCĄ 2012”

„Dzierżoniowskie osiedla nocą"

  1. Organizatorem konkursu jest Wydział Promocji Urzędu Miasta w Dzierżoniowie.
  2. Tematyką konkursu są wieczorne i nocne fotografie dzierżoniowskich osiedli mieszkaniowych.
  3. Konkurs „Dzierżoniów nocą 2012” trwa od 13 do 31 sierpnia. W ostatnią niedzielę sierpnia (26.08.2012 r.) uczestnicy konkursu mogą w godzinach 20.00 – 21.30 wejść na wieżę kościoła pw. Królowej Różańca Świętego (os. Różane).
  4. Zdjęcia w wersji elektronicznej w formacje jpg o rozdzielczości nie mniejszej niż 2560 x 1920 pixeli i nie większej niż (5616x3744 ) przy minimum 300 dpi należy dostarczyć osobiście do Wydziału Promocji Urzędu Miasta w Dzierżoniowie, Rynek 1 do 5 września.
  5. Zgłoszone prace zostaną opublikowane na stronie www.dzierzoniow.pl oraz zaprezentowane na wystawie plenerowej przed budynkiem Ratusza.
  6. Każdy uczestnik może zgłosić do 10 fotografii.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w konkursie prac o niskiej jakości technicznej, niespełniających kryteriów tematycznych oraz niespełniających wyżej wymienionych wymogów.
  8. Prace oceniać będzie Jury powołane przez organizatorów. Zwycięzcy konkursu zostaną powiadomieni przez organizatora telefonicznie. Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie www.dzierzoniow.pl oraz opublikowane na stronie informatora samorządowego „Goniec Dzierżoniowski”.
  9. Organizator przewiduje nagrody rzeczowe za pierwsze trzy miejsca.

10. Organizator uzyskuje prawo do wykorzystywania zgłoszonych do konkursu prac (bez konieczności oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem autora) do promocji Dzierżoniowa oraz do publikacji papierowych i elektronicznych i do wykorzystania na stronie www.dzierzoniow.pl.

11. Organizator uzyskuje prawo do prezentowania zdjęć na okolicznościowych wystawach, w materiałach promujących miasto oraz w publikacjach pokonkursowych.

12. Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z oświadczeniem posiadania do nich praw autorskich (w tym zgody wizerunku fotografowanych osób) i akceptację niniejszego regulaminu oraz zgody na publikacje materiałów multimedialnych z przebiegu konkursu.

 



Podziel się
Oceń

Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama