Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Konkurs na stanowisko pracy w UM Bielawa

Urząd Miasta w Bielawie ogłasza konkurs na stanowisko podinspektora w Referacie Rachunkowości Budżetowej.
Konkurs na stanowisko pracy w UM Bielawa

      Wymagania kwalifikacyjne na stanowisku pracy:

konieczne – formalne:

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

konieczne – merytoryczne:

wykształcenie: wyższe

pożądane: kierunek ekonomia, rachunkowość

wiedza specjalistyczna - wymagana:

ustawy: o samorządzie gminnym; o systemie ubezpieczeń społecznych; o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych; o podatku dochodowym od osób fizycznych; rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.

praktyka zawodowa :

konieczna co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku ds. płac

Cechy osobowości: odpowiedzialność, samodzielność, dyskrecja, komunikatywność, dokładność, odporność na stres

Umiejętność:  logicznego myślenia, obsługi komputera, korzystania z przepisów prawa.

Obsługa – komputery, programy komputerowe, maszyny, narzędzia:

konieczna: znajomość programu komputerowego Płatnik, pakietu biurowego Open Office, poczty elektronicznej;

pożądana: znajomość programu Respons - Płace

 Zakres obowiązków i odpowiedzialności:

1) naliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło,

2) naliczanie stypendiów sportowych, diet radnych, ryczałtów z tytułu używania prywatnych samochodów do celów służbowych, wczasów pod gruszą, nagród i innych świadczeń pieniężnych,

3) sporządzanie i przekazywanie  deklaracji oraz raportów do ZUS,

4) sporządzanie i przekazywanie PIT-ów do Urzędu Skarbowego,

5) naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie rozliczeń z Urzędem Pracy z tytułu zatrudnienia osób bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych oraz robót publicznych,

6) przygotowywanie przelewów związanych z wynagrodzeniami,

7) prowadzenie spraw pracowników w zakresie ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków,

8) przygotowywanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego,

9) przygotowywanie niezbędnych zestawień z zakresu obsługi płacowej i wynagrodzeń.

10) prowadzenie archiwizacji dokumentów w zakresie zajmowanego stanowiska,

11) prowadzenie dokumentacji pracowniczej.

12) wykonywanie innych poleceń służbowych wynikających z zakresu pracy Referatu, zleconych przez przełożonego.

  Warunki pracy 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań                                      

 - praca administracyjno-biurowa,

- bezpośredni kontakt z klientem „zewnętrznym” oraz „ wewnętrznym” wymagający „mówienia w pracy”,

- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy 
Wejście do budynku od  Placu Wolności 1 w Bielawie. Dostęp do budynku możliwy jest schodami oraz podjazdem. Wewnątrz budynku brak jest windy jak również łazienki dostosowanej do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

 

  • Warunki dotyczące zatrudnienia

wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy; I umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bielawie w styczniu 2024 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,  był niższy niż 6%.

O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)

   Wymagane dokumenty i oświadczenia:

Dokumenty rekrutacyjne (opatrzone klauzulą: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A RODO, w związku z art. 7     ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Burmistrz Miasta Bielawa z siedzibą przy Placu Wolności 1 w Bielawie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko podinspektora w Referacie Rachunkowości Budżetowej. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO”), oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z załączonym dokumentem), kopie dokumentów potwierdzających wymagania konkursu, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nie karalności, zobowiązanie do przedłożenia z Krajowego Rejestru Karnego zaświadczenia o niekaralności - w chwili przyjęcia do pracy.

 

Przyjmowanie dokumentów.

Zainteresowani powinni złożyć wymagane dokumenty  w kopercie z napisem „KONKURS –  podinspektor w Referacie Rachunkowości Budżetowej” pok. Nr 1 Urzędu Miejskiego w Bielawie Plac Wolności 1,  w terminie od dnia 19.02.2024r.  do dnia 28.02.2024r.  do godz. 14.30.

W przypadku przesyłki przesłanej pocztą, za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Biura Podawczego Urzędu Miejskiego w Bielawie.

Dokumenty aplikacyjne przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym.

 

Konkurs może zostać unieważniony bez podania przyczyny.

 

 

                                                                                                                      Burmistrz

                                                                                                           (-) dr Andrzej Hordyj


Podziel się

Reklama
Reklama
Reklama