SPECJALISTY DS. INSPEKCJI I CERTYFIKACJI
Miejsce pracy: Bielawa
Zadania:
- • samodzielne prowadzenie procesów certyfikacji wyrobów użytkowych, głównie armatury i ceramiki sanitarnej, akcesoriów metalowych do drzwi/okien,
- • współpraca z dostawcami (pod kątem zgodności produktowej),
- • certyfikowanie produktów oraz planowanie testów dla nowych produktów,
- • przeprowadzanie oceny zgodności dla nowych produktów,
- • analiza wewnętrznych i zewnętrznych norm, wymagań oraz specyfikacji dotyczących produktu,
- • rozwiązywanie problemów związanych z produktem/procesem u dostawcy, problemów jakościowych,
- • nadzór nad dokumentacją techniczną i certyfikacyjną produktu w systemie ERP oraz bazach danych,
- • monitorowanie zmian w standardach i dyrektywach dotyczących produktów w celu zapewnienia wprowadzania wymaganych zmian w firmie.
Wymagania:
- • doświadczenie w certyfikacji wyrobów,
- • znajomość pakietu MS Office,
- • wykształcenie wyższe techniczne,
- • znajomość systemu ERP będzie dodatkowym atutem,
- • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- • samoorganizacja czasu pracy uwarunkowana zdobytym doświadczeniem w innych procesach certyfikacji i nabytymi umiejętnościami,
- • znajomość regulacji prawnych i norm branżowych,
- • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
- • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej 30 lat na rynku,
- • samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
- • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy,
- • atrakcyjne wynagrodzenie,
- • pakiet PZU Opieka Medyczna.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesyłanie CV na adres [email protected].
DORADCA KLIENTA
(miejsce pracy: Dzierżoniów)
Doradca Klienta to osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie oraz kompleksową i profesjonalną obsługę Klientów salonu sprzedaży (doradztwo produktowe i aranżacyjne), współpracę z Architektami i Wykonawcami, realizację założonego planu sprzedażowego, dbanie o dobry wizerunek firmy i ekspozycję, uczestniczenie w różnorodnych działaniach marketingowych i programach wspierających sprzedaż, a także prowadzenie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i realizacją zamówień.
Wymagania:
- • doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta,
- • znajomość branży płytek ceramicznych, wyposażenia łazienek, drzwi i podłóg będzie dodatkowym atutem,
- • umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem,
- • umiejętność rozpoznawania indywidualnych potrzeb klienta,
- • umiejętność obsługi komputera,
- • gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
- • wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności interpersonalnych,
silna motywacja do osiągania założonych celów.
Opis stanowiska:
- • pozyskiwanie nowych Klientów,
- • obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami,
- • doradztwo produktowe i aranżacyjne,
- • kontrola realizacji zamówień, wystawianie faktur,
- • realizacja planów sprzedażowych,
- • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Oferujemy:
- • pracę w firmie o silnej pozycji na rynku i najlepszym salonie wnętrz w regionie,
- • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników sprzedażowych,
- • szkolenia i rozwój zawodowy.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected].
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w życiorysie zapisu: „Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacyjnego firmy DOMINO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.”