Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie – nowe zasady obsługi klienta

Od 1 lutego klienci Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie będą mogli sprawy administracyjne załatwiać osobiście w zakresie działalności wszystkich wydziałów i biur.
Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie – nowe zasady obsługi klienta

Warto jednak podkreślić, że bezpośrednia obsługa będzie się odbywać w ścisłym reżimie sanitarnym. Oczywiście nadal zachęcamy do załatwiania spraw urzędowych w sposób zdalny, za pośrednictwem Internetu, telefonu lub poczty. Jednak osoby, które wolą regulować sprawy osobiście mogą korzystać z tej możliwości od poniedziałku 1 lutego.

Ze względu na konieczność zachowania zasad bezpieczeństwa i obostrzeń sanitarnych, w budynkach Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie (Rynek 27 i ul. Świdnicka 38) będą obowiązywać limity jednoczesnego przebywania klientów (1 klient na 1 stanowisko obsługi w danym wydziale). Obowiązywać będzie również zasada dezynfekcji rąk oraz zasłaniania ust i nosa.

Szczegółowe zasady obsługi klienta reguluje poniższe Ogłoszenie Starosty Dzierżoniowskiego (obowiązuje od 1 lutego 2021 roku).


Podziel się
Oceń

Komentarze
Reklama
News will be here
Reklama
Reklama