Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

PODSUMOWANIE INTERNETOWEJ DZIAŁALNOŚCI DOK

Można powiedzieć, że to mała rewolucja cyfrowa. Ponad 170 tys. odbiorców obserwowało internetowe działania Dzierżoniowskiego Ośrodka Kultury w 2020 r. Mimo pandemii i odwołania tradycyjnych zajęć mieszkańcy wciąż chętnie korzystają z oferty plastycznej, teatralnej i wokalno-tanecznej.
PODSUMOWANIE INTERNETOWEJ DZIAŁALNOŚCI DOK

Zwłaszcza tanecznej, jak się okazuje. „Roztańczony Dzierżoniów”, czyli otwarte warsztaty tańca nowoczesnego online Jakuba Ciąpały w 10 odcinkach (kwiecień-czerwiec) uzyskały ponad 41,5 tys. odsłon. Ich kontynuacja w ramach projektu „Kultura w sieci” z zajęciami dla dzieci i dla młodzieży od czerwca do sierpnia to kolejne 35,7 tys. odsłon.

Niewiele mniej "nabił" poniedziałkowy DOK Budzik Wojtka Koguciuka i zajęcia taneczne grupy Ewenement (prawie 3,4 tys. i 5,2 tys. odsłon). „Ślężanie” i mażoretki zaciekawiły kolejną sporą grupę internautów (2,7 tys. odsłon).

Ale Dzierżoniów był też rozśpiewany online – Paulina Lenda i Piotr Kozub wraz z uczestnikami Studia Wokalno-Instrumentalnego DOK zapewnili DOK-owskiemu Facebookowi ponad 17 tys. odsłon od czerwca do sierpnia w ramach „Kultury w sieci”, wcześniej zaś w ramach toru muzycznego zajęć od kwietnia do czerwca – ponad 8,2 tys. odsłon. W ramach Autorskiego Studio Piosenki uzyskali 1455 odsłon.

W co jeszcze klikaliśmy w 2020 r. na facebookowej stronie ośrodka? W teatralne zajęcia Teatru Kątem prowadzonego przez Grzegorza Stawiaka. Od kwietnia do maja aktorzy zgromadzili 405 odsłon, a od czerwca do sierpnia w ramach „Kultury w sieci” - ponad 21,3 tys. odsłon 10 odcinków spektaklu „Blackout” wraz z relacją z backstage'u. Monodramy kręcone smartfonem w oparach III cz. „Dziadów” A. Mickiewicza to kolejne 2,5 tys. odsłon.

W materiały sekcji plastycznej, czyli propozycje spędzenia czasu twórczo i kreatywnie, odbiorcy kliknęli prawie 5,2 tys. razy. Trzy edycje Mikołaja w sieci zdobyły zaś ponad 15,2 tys. odsłon. W ramach pierwszej należało nakręcić filmik z Mikołajowym „Ho, ho, ho”, w ramach drugiej – rozwiązać quiz, a trzeciej – wykonać pracę plastyczną wymarzonego prezentu.

Nie zabrakło oczywiście konkursów – literacki „Jesienią pisane...” zgromadził 1,3 tys. odsłon i 14 nadesłanych prac, kilkaset odsłon miały edycje konkursu filmowego dotyczącego działalności Kina „Zbyszek”.

DOK zaprosił też w 2020 r. całe rodziny na musical świąteczny „Elfy Trzy”, który obejrzano na 161 komputerach. 363 odsłony miał film przygotowany przy współpracy z policją przypominający dzieciom zasady bezpiecznego korzystania z internetu.

 

 

 


Podziel się
Oceń

Komentarze
Reklama
Reklama