Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama

STAROSTWO POWIATOWE W DZIERŻONIOWIE – OBSŁUGA KLIENTA W CZASIE PANDEMII

Niemal każdego dnia wzrasta liczba nowych zakażeń koronawirusa na terenie Powiatu Dzierżoniowskiego. Starajmy się więc unikać bezpośredniego kontaktu i ograniczmy wizyty w miejscach takich jak sklepy czy różnego rodzaju instytucje.
STAROSTWO POWIATOWE W DZIERŻONIOWIE – OBSŁUGA KLIENTA W CZASIE PANDEMII

Dlatego też Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie przypomina i zachęca do korzystania z możliwości zdalnego i korespondencyjnego załatwiania spraw urzędowych. Oczywiście nie we wszystkich przypadkach jest to możliwe, ale w znacznej części możemy zaoszczędzić nasz czas i uregulować sprawy administracyjne nie wychodząc z domu.

Dlatego jeśli chcesz załatwić sprawę w Starostwie Powiatowym w Dzierżoniowie, przed wizytą zadzwoń i zapytaj, czy możesz skorzystać na przykład z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej „e-PUAP”, przesłać wniosek pocztą tradycyjną lub złożyć go w Biurze Obsługi Klienta, bez konieczności wchodzenia do konkretnego Wydziału czy Biura.

Więcej na temat zdalnej obsługi.

Oczywiście istnieje możliwość osobistego załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Dzierżoniowie. Należy jednak pamiętać o przestrzeganiu procedur bezpieczeństwa w postaci dezynfekcji rąk i obowiązku zasłaniania ust i nosa. Przed wizytą zadzwońmy również i zapytajmy czy nie będziemy musieli posiadać ze sobą dodatkowych dokumentów. Dzięki temu unikniemy dodatkowej wizyty w urzędzie.

Więcej informacji na temat obsługi klienta w czasie epidemii.

Jednocześnie pamiętajmy o naszych seniorach. Pomagajmy im nie tylko robiąc zakupy, ale zapytajmy również czy nie potrzebują wsparcia przy załatwianiu spraw urzędowych. Być może część z nich uda się uregulować właśnie w formie zdalnej – przez Internet bądź korespondencyjnie.

 



Podziel się
Oceń

Komentarze
Reklama
Reklama