ŚMIERTELNE POTRĄCENIE ROWERZYSTY W NOWIŹNIE (AKTUALIZACJA WIDEO)

  • 19.11.2019, 13:20 (aktualizacja 19.11.2019, 21:36)
  • Telewizja Sudecka
ŚMIERTELNE POTRĄCENIE ROWERZYSTY W NOWIŹNIE (AKTUALIZACJA WIDEO)
19 listopada około godz. 12:30 na drodze z Dzierżoniowa do Świdnicy w miejscowości Nowizna doszło do śmiertelnego potrącenia 67 letniego rowerzysty. Kierujący samochodem marki Mercedes uciekł z miejsca wypadku. Policja w niedalekiej odległości od zdarzenia znalazła niemiecką tablicę rejestracyjną. Technicy policyjni sporządzili szczegółową dokumentację pod nadzorem prokuratorskim. Po trzech godzinach ruch na drodze wojewódzkiej 382 został przywrócony. "Około godziny 15:20 policjanci zatrzymali podejrzewanego mężczyznę, który mógł być sprawcą tego potrącenia - powiedział komisarz Marcin Ząbek, oficer prasowy Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie".

        

Telewizja Sudecka

Zdjęcia (2)

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (26)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www. tvsudecka.pl z siedzibą w Bielawie, 58-260, ul. Jana III Sobieskiego 17a, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Premier
Premier 21.11.2019, 13:41
Ewidentnie widać że to rowerzysta wjechał wprost pod samochód z podporządkowanej, każdy ocenia i wymierza karę siedząc przed komputerem, nikt z was nie wie jakby zachował się gdyby doszło do takiej sytuacji na drodze z waszym udziałem (ja pewnie bym spanikowal i również uciekł-nie wiem). Ogarnijcie się ludzie, samosad możecie sobie wymierza w kościele (99% komentujących to prymitywni katolicy).
Jesli rowerzysta wyjechał z podporządkowanej wprost pod koła auta (uszkodzenia roweru na to wskazują), złamana przednia czesc ramy. To mógłbyc każdy z was, doskonale znam kierującego samochodem, jest bardzo dobrym kierowca, każdemu może zdarzyć się wypadek, był w złym miejscu o złym czasie. Teraz obie rodziny będą cierpieć. Przykre są te wasze komentarze, pełne nienawiści, spójrzcie ja to gdyby to był ktoś z waszej rodziny, przyjaciół osób wam ważnych. Ehhh pozwólcie w oczekiwaniu na dalszy przebieg sytuacji, i oczekujcie aktualizacji.
Dolnoślązak
Dolnoślązak 22.11.2019, 00:56
Chyba, że kierowca zap...ł sporo więcej, niż tam można zgodnie z przepisami jechać, wówczas rowerzysta wyjeżdżając z podporządkowanej, choćby zachował wszystkie ciążące na nim obowiązki wynikające Kodeksu Drogowego nie ma szans.
Nie wiem tego, ale jeżeli hipotetycznie rowerzysta wyjeżdżał z tej dróżki na foto. i wówczas doszło do potrącenia, a ciało leży tak daleko (niebieski namiot na foto.), to ciało samo tam się nie przeczołgało, tylko poleciało siłą uderzenia masy pojazdu, a to już jest bardzo konkretny materiał dowodowy dla biegłego z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych.
Twoje zdanie siłą rzeczy jest subiektywne, bo sam przyznajesz, że znasz kierującego autem i wiesz, że to porządny gość. Nie jestem zwolennikiem karania niewinnych i chciałbym, żeby zawsze zwyciężała prawda w ocenie winy.
Sorry, ginie rowerzysta, kierowca ucieka autem nie udzielając pomocy, Źle to wygląda, a może jest jeszcze coś w kwestii powodu ucieczki? W dzisiejszych czasach coraz mniej prokuratorów i sędziów daje się nabrać na tzw. "szok" jako powód ucieczki.
Zgodzę się z tym, co napisałeś, czas pokaże. Zgodzę się też z tym, że to jest dramat dla rodzin z obu stron. Niech wygra prawda.

Moim zdaniem, pomimo zasady ograniczonego zaufania, mamy prawo oczekiwać od uczestników ruchu drogowego przestrzegania przepisów, w tym tych, dot. prędkości. Jeżeli wyjeżdżam z posesji lub z drogi podporządkowanej autem, rowerem, furmanką, traktorem z przyczepami i widząc daleko samochód fizjonomia człowieka i świadomość przepisów pozwala mi sądzić, że zdążę to zrobić bezkolizyjnie. Jeżeli ktoś jedzie ze znacząco wyższą prędkością, a tam jest chyba ograniczenie do "70", to mimo zachowania się zgodnie z zasadami bezpieczeństwa w ruchu drogowym nie mam szans na uniknięcie zderzenia. To jest prosty związek przyczynowo-skutkowy. Nie twierdzę, że tak było w tej sytuacji, ale jeżeli finalnie wyjdzie, że zap...ł znacznie powyżej dozwolonej w tym miejscu prędkości, do tego uciekł (a może jeszcze lako?), to dla mnie jest sprawcą (a czy dla prokuratury/sądu, to się z czasem okaże.
wer
wer 21.11.2019, 09:59
O kogo chodzi? Kto to ten mężczyzna?
13
13 20.11.2019, 20:35
Rowerzyści ryzykuja zycie na takich drogach jak dk382, 384, 35 czy słynna dk8
MarioGold
MarioGold 20.11.2019, 20:28
Ten co zabil i uciekł to zwykły śmieć.
Zutylizować.
Mistrz
Mistrz 21.11.2019, 13:29
Jak cała twoja rodzinę
DDZ
DDZ 20.11.2019, 16:41
A chodnika i drogi rowerowej jak nie było tak nie ma...
Dolnoślązak
Dolnoślązak 20.11.2019, 14:32
Pytanie do miejscowych, z jakiego powodu tam jest ograniczenie prędkości? Pytam, bo domyślam się, że ten znak "70" widoczny na foto. jest powtórzony i taki sam jest tez przed tym skrzyżowaniem.

A ten śp. rowerzysta, to wyjeżdżał z tej podporządkowanej w prawo, czy np. skręcał z głównej w lewo? A może jechał już prostą po wjechaniu z podporządkowanej w prawo, ale wówczas prawdopodobnie samochodem zostałby uderzony w tył roweru, a na zdjęciu widać, że chyba tylne koło akurat nie jest uszkodzone.

Sporo niewiadomych, więc z tym przypisywaniem winy kierowcy to bym się wstrzymał. Oczywiście ucieczka z miejsca i ew. stan po użyciu alkoholu/narkotykach lub brak uprawnień to jedno, ale bezpośrednia przyczyna wypadku to drugie.
Nikt
Nikt 20.11.2019, 14:16
Tak
Justyna
Justyna 20.11.2019, 09:44
Czy ten zmarły Pan był z Dzierżoniowa, jeśli ktoś wie to bardzo proszę o informację, pozdrawiam
Kierowca ze stażem
Kierowca ze stażem 25.11.2019, 18:50
Tak z Dzierżoniowa były taksówkarz TAXI BIS
rozalia
rozalia 26.11.2019, 13:06
jak się nazywał ten Pan?
Świadek
Świadek 19.11.2019, 21:15
To straszne człowiek zginął bo morderca uciekł z miejsca wypadku!!! A kierowcy zamiast pomóc spokojnie jechali nagrywali filmy, robili zdjęcia... Nawet nikt nie zapytał czy w czymś pomóc!!! Ludzie co za znieczulica... To moze spotkać każdego!
...
... 20.11.2019, 01:35
Z tego co mi wiadomo to kierowcy reanimowali tego pana zanim przyjechało pogotowie
Zalamana
Zalamana 19.11.2019, 19:29
Chore, jak można tak pisać, prze ciez zginął człowiek!
Nie robot
Nie robot 19.11.2019, 18:36
Bardzo dobrze to nie jest miejsce dla starych ludzi gdzie jest duży ruch
Kierowca ze stażem
Kierowca ze stażem 25.11.2019, 18:44
Ten nazwany przez ciebie "stary człowiek"
30 lat był kierowcą na taryfie widocznie myślał wyjeżdżając na tę drogę że wszyscy jeżdżą z rozsądkiem tak jak on jeździł. Nie chciał bym Ciebie spotkać na drodze jeżeli tak stawiasz sprawę. Jesteś widać też zagrożeniem dla innych uczestników ruchu drogowego. Nie było tam zakazu wjazdu rowerzystów i może dlatego jest ograniczenie do 70km/h. Tak że uważaj takich dróg jest jeszcze dużo w naszym kraju.
Aga
Aga 20.11.2019, 12:10
Czlowieku,maly czy duzy ruch to nie ma chyba znaczenia...Twoim zdaniem maja ludzie polem jechac czy jak?Kierowcy powinni dostosowac sie do warunkow na drodze i basta!Zginal czlowiek,czyjs ojciec,maz ,dziadek.. A ty piszesz i dobrze....Oby kogos tobie bliskiemu sie takie cos nie przytrafilo....
A rodzinie wyrazy wspolczucia:-/
Kama
Kama 20.11.2019, 06:36
Psychol z Ciebie albo miłości w domu nie miałeś.
morderca
morderca 19.11.2019, 19:12
ty *** kmiocie sam bedziesz kiedyś stary.
Kretynizm
Kretynizm 19.11.2019, 20:24
Daj spokój, przecież to d..il! Jak tak mozns pisać. Kszdy z nas ma w tym wieku: dziadków, wujkow i co chciałbyś zrby byli na miejscu tego człowieka!?
Zalamana
Zalamana 19.11.2019, 19:10
*** się sam jesteśmy stary
Aneta
Aneta 19.11.2019, 14:51
Bardzo uprzejmie prosze rodzinę potrąconego rowerzysty o kontakt ze mną moj e-mail: [email protected]
ŚmiesznaprowizjadlaAgenta :)
ŚmiesznaprowizjadlaAgenta :) 19.11.2019, 16:07
Odszkodowanka nie będzie, przykro mi :(
Zalamana
Zalamana 19.11.2019, 19:11
***cie się wszyscy

Pozostałe