Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

JUŻ W TEN PIĄTEK PIERWSZY POCIĄG WJEDZIE DO BIELAWY!

W piątek 25 października do Bielawy wjedzie pierwszy po wielu latach pociąg. Na peronie obok byłego dworca kolejowego Bielawa Zachodnia o godz. 13.30 odbędzie się oficjalna konferencja z udziałem marszałka Cezarego Przybylskiego i szefa Kancelarii Premiera Michała Dworczyka. Tematem wiodącym spotkania będzie zakończenie prac rewitalizacyjnych na linii kolejowej Bielawa – Dzierżoniów. Oczywiście będziemy na konferencji i przygotujemy dla Państwa relację z wydarzenia.
JUŻ W TEN PIĄTEK PIERWSZY POCIĄG WJEDZIE DO BIELAWY!

                


Podziel się
Oceń

Komentarze
Bozia 12.07.2022 19:48
O, jelenjiogórski psychol się odezwał. Za co cię wyku...li z Rynku Kolejowego?
Miecio 27.10.2019 14:42
Racja lepszy byłby pocoąg do Jedrzejowic przez Włoki i Książnice
mat mat EN57 26.10.2019 19:34
przez Konstancin-Jeziorną? ;D
Warszawiak centralny 16.12.2019 20:07
To jest Bielawa Wschodnia ?
Z Gór Sowich 25.10.2019 13:35
My mieszkańcy chcemy zamiast pociągów pięknej asfaltowej ścieżki rowerowej na miejscu torów do Bielawy! Będą składane protesty w tej sprawie. Mamy nadzieję, że pociągi nie ruszą, bo nikomu nie są potrzebne a tylko dzielą mieszkańców.
Mieszkanka Bielawy 25.10.2019 14:08
Nich każdy mówi za siebie, bo osobiście milion razy bardziej wolę pociągi od ścieżki rowerowej. Pociągami jeżdżę regularnie, a ze ścieżki nie korzystałabym w ogóle!!!
Mieszkaniec Bielawy 25.10.2019 15:20
Mieszkam w Bielawie i też uważam, że ścieżka rowerowa to lepszy pomysł. Większość mieszkańców nie chce tej linii kolejowej. A jak ty wolisz pociągi, to remontuj linię za własne pieniądze. Nie będziemy ci sponsorować drogiej taksówki po torach.
Kacper 25.10.2019 16:50
Jest sciezka rowerowa do Bielawy a pociąg to moze tobie nie jest potrzebny debilu
Kamil 25.10.2019 18:58
Nie ma ścieżki po torach, a pociągi to se finansuj sam ze swojej kieszeni albo niech ci mamusia kupi kolejkę na baterię, zasrańcu.
XR 31.10.2019 19:59
Ścieżka już jest dla rowerów, łącznie z chodnikiem na niektórych odcinkach i dobrze jest. Często jeżdżę do DDZ. Po co ci jeszcze jedna ścieżka po torach?
Bielawianin 01.11.2019 01:33
Trasa do Lwówka jest o wiele piękniejsza turystycznie, znaczenie komunikacyjne dla mieszkańców też dużo większe niż jakaś linia do Bielawy przez same wioski. A jak to co jest nie starczy na remont Bielawy, to trudno. Kasę będzie można wydać na remont innych linii, np. do Karpacza, Kowar albo Lwówka. Najważniejsze żeby ta kasa się nie zmarnowała. Nam, mieszkańcom Bielawy natomiast wystarczą autobusy.
Emil Sawicki 25.10.2019 13:26
Nikt nie będzie jeździł tymi pociągami do Bielawy. Lepiej wyremontować linię do Lwówka, która jest uważana przez znawców za jedną z najpiękniejszych linii w Polsce! Tymczasem Koleje Dolnośląskie zlikwidowały na niej niedawno wszystkie pociągi. Podejście do kolei jest tu gorsze niż w Afryce Równikowej. Cała Polska kpi z Dolnego Śląska. Odwołać marszałka i prezesa Kolei Dolnośląskiego za niszczenie kolei na Dolnym Śląsku!
Mieszkaniec 25.10.2019 13:19
Dobrze że u nas w Pieszycach nie ma pociągów. Piekło dla pasażerów!!! Apeluję do marszałka województwa odpuście sobie remont torów do Bielawy.Tu nikt nie chce pociągów. Ratujcie to co już się psuje.
wasabiWKS z Bielawy 25.10.2019 13:11
Jako mieszkaniec Bielawy protestuję przeciwko powrotowi kolei do naszego pięknego miasta. Hałas , spaliny nie są nam potrzebne.
kolejarz z KD 25.10.2019 13:07
Wsiocław nie potrzebuje pociągów do Bielawy. Ludzie są tu zbyt biedni, a Dolny Śląsk nie będzie ciągle finansował im promocji do wszystkich okolicznych wioch. A tabor przerzucić na linie turystyczne do Lwówka, Karpacza, Kowar czy Świeradowa, gdzie jest mnóstwo bogatych turystów, zaś mieszkańcom też powodzi się dużo lepiej.
Mirka 25.10.2019 12:49
Super wiadomisc.zastanawiam sie tylko jaku byl cel dewastacji,zeby teraz na to co juz bylo wydawac miliony zlotych ?
Ada 25.10.2019 10:04
To prawda. Dla Lwówka potrzebna jest ścieżka rowerowa do Jeleniej Góry po dawnym torowisku http://www.rowery.eko.org.pl/index_aktualnosci.php5?dzial=12&kat=21&art=1442&limit=36
wrocławianin 25.10.2019 13:13
Wrocławianie oczekują bazaru, gdzie można kupić tanią marchewkę, używane portki i różne klamoty z szabru, a nie kolei do Bielawy. I tak nikogo tu nie stać na bilety na pociąg.
Max 25.10.2019 09:55
Prawda o lini do Lwówka wygląda następująco: miejscowi nie chcą powrotu kolei do Lwówka bo i tak nią nie jeździli. Turyści t też nie kursują po tym jak miejscowa burmistrz poustawiała bariery na skałach. Miejscowi demolują dworce: https://lwowecki.info/wali-sie-przystanek-kolejowy-pilchowice-zapora/comment-page-1/#comment-2303 menele z Lwówka rozkradają szyny: http://www.lwowecki.info.pl/pl/a/6994/rozkradaja-kolej-doliny-bobru.html a miejscowe władze wolą na torowisku wybudować ścieżkę rowerową: http://www.lwowecki.info.pl/pl/a/7032/sciezka-rowerowa-czy-torowisko-.html
Zorientowany 25.10.2019 13:21
Piszesz bzdury. Prawda jest zupełnie inna o linii lwóweckiej. Urząd Marszałkowski NIE CHCE wyremontować tej linii. Napisałem nie chce bo osobiście zbadałem grunt wysyłając pisma do przeróżnych instytucji w tym także do Ministerstwa Infrastruktury, Urzędu Marszałkowskiego. Drugi z Urzędów wielokrotnie utrzymywał że dąży do wyremontowania linii, jednak Ministerstwo Infrastruktury w piśmie z przed dwóch miesięcy kategorycznie zaprzeczyło jakoby takie plany były intencją UMWD we Wrocławiu. W piśmie jakie otrzymałem z Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa z dnia 07.10.2016 czytamy: Ze względu na fakt, że linia kolejowa nr 283 ma charakter regionalny, prace inwestycyjne mogą być finansowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, np. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 (dalej: „RPO WD”). Jednocześnie należy zaznaczyć, że przedmiotowa linia nie została zarekomendowana przez Urząd Marszałkowski do wsparcia ze środków dostępnych w ramach RPO WD, a także nie została uwzględniona w liście intencyjnym zawartym 26.06.2015r. pomiędzy Województwem Dolnośląskim a PKP PLK SA w sprawie przygotowania i zrealizowania priorytetowych liniowych projektów inwestycyjnych. Chwilę wcześniej (05.08.2016) Urząd Marszałkowski w odpowiedzi na zapytanie dot. Przedmiotowej linii odpisał. Równolegle nadal trwa analiza projektów kolejowych, możliwych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego (RPO) dla Dolnego Śląska. Jednym z rozważanych projektów jest rewitalizacja linii z Jeleniej Góry do Lԝóԝka Śl. Należy jednak podkreślić, że rewitalizacja taka była by możliwa w ramach RPO pod warunkiem efektywnego wykorzystania przez Polskie Linie Kolejowe SA dostępnych w alokacji środków dla realizacji innych projektów. Jak widać wrocławski magistrat postanowił sprytnie umyć ręce od sprawy stanu technicznego linii 283 uzależniając przyznanie dotacji od alkokacji środków PKP PLK i jednocześnie nie rekomendując remontu tej linii w MIiB w Warszawie. Więcej: http://www.marczow.bnx.pl/news.php?readmore=826
Małgorzata 25.10.2019 08:12
Bardzo fajnie. Dobry pimysł. Bezpośrednia podróż z Bielawy do Wrocławia. Gratulacje.
wieprz z Wrocławia 25.10.2019 13:28
Wrocławianie oczekują bazaru, gdzie można kupić tanią marchewkę, używane portki i różne klamoty z szabru, a nie kolei. I tak nikogo tu nie stać na bilety na pociąg.
Xxx 25.10.2019 06:31
No to *** będzie bydło woźic ha ha
ilicz 25.10.2019 09:11
pierwszy się załapiesz byku krasny ha ha ha
Reklama
News will be here
Reklama