Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama 1
Reklama
Reklama

ROZSTRZYGNIĘTO KONKURS NA NAJLEPSZY PRODUKT TURYSTYCZNY POLSKI 2018

Aż 2 atrakcje z Dolnego Śląska wśród 10-ciu najlepszych w kraju.
ROZSTRZYGNIĘTO KONKURS NA NAJLEPSZY PRODUKT TURYSTYCZNY POLSKI 2018

Powoli kończy się rok kalendarzowy i jak zawsze przed jego zakończeniem przyznawane są nagrody dla Najlepszego Produktu Turystycznego Polski. Rozstrzygnięcie miało charakter wieloetapowy; w etapie regionalnym Dolnośląska Organizacja Turystyczna spośród 17 zgłoszeń wybrała 4 najlepsze kandydatury:

  1. Ogród Zoologiczny we Wrocławu
  2. Spływy Pontonowe Ski-Raft Bardo
  3. Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis
  4. Zamek Grodno w Zagórzu Śląskim

Te 4 atrakcje wystartowały w etapie ogólnopolskim w którym do rozdania było maksymalnie 10 tytułów „Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej”. Uznanie Jury ogólnopolskiego zdobyli:

  1. Spływy Pontonowe Ski-Raft Bardo
  2. Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis

I to oni zdobyli Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej i tytuł Najlepszego Produktu Turystycznego Polski w 2018 roku.

Pełną ogólnopolską listę laureatów można znaleźć na stronie: https://www.pot.gov.pl/pl/nowosci/polecane/najlepsze-produkty-turystyczne-2018-wybrane

Wszystkie certyfikowane produkty turystyczne są objęte programem promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej. Posiadanie Certyfikatu POT jest cenną nagrodą – prestiżowo i wizerunkowo. Posiada też wartości praktyczne. Podnosi rangę produktu turystycznego, wzmacnia jego pozycję w oczach klientów. Odgrywa rolę marketingowego atutu w prowadzonych kampaniach promocyjnych.

Zwycięzcy regionalni są objęci specjalnym programem promocyjnym Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, który został z nimi uzgodniony pod kątem ich potrzeb. W ramach nagrody dla wrocławskiego ZOO i Hydropolis przeprowadziliśmy akcję promocyjno informacyjną na wrocławskim Dworcu Głównym PKP. W piątek przed Świętem Niepodległości podróżni mogli spotkać maskotki tych miejsc, które zapraszały do informacji turystycznej na dworcu po więcej informacji o atrakcjach. Wiosną planowana jest taka promocja dwójki pozostałych laureatów regionalnych (Zamku Grodno i Ski Raft spływy pontonowe w Bardzie).

 

Celem konkursu jest wsparcie rozwoju usług turystycznych w regionie poprzez wskazanie turystom miejsc i wydarzeń z najlepszym poziomem usług. Przez ostatnie lata certyfikaty otrzymało już wiele podmiotów z Dolnego Śląska i stały się uznanym znakiem jakości dla branży. Liczymy, że zainteresowanie nimi będzie stale rosło.

Jakub Feiga zastępca dyrektora Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej podkreśla, że: „Przy rosnącym ruchu turystycznym w regionie i jednocześnie zaostrzającej się konkurencji wśród atrakcji certyfikaty jakości takie jak ta nagroda stają się bardzo ważnymi wskazówkami dla turystów. Dzięki współpracy Dolnośląskiej i Polskiej Organizacji Turystycznej konkurs organizowany jest już po raz piętnasty i stale cieszy się zainteresowaniem, co świadczy o jego znaczeniu”.



Podziel się
Oceń

Komentarze
Reklama
Reklama