Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama

GALERIA WROCLAVIA I DWORZEC AUTOBUSOWY NA UKOŃCZENIU

Już w październiku 2017 r. 4-gwiazdkowa jakość i unikalna oferta Wroclavii będą dostępne dla pierwszych odwiedzających. Z chwilą ukończenia inwestycji Wrocław otrzyma wyjątkowy pod względem architektonicznym, nowoczesny i wielofunkcyjny obiekt.
GALERIA WROCLAVIA I DWORZEC AUTOBUSOWY NA UKOŃCZENIU

- Chcemy zaproponować mieszkańcom Dolnego Śląska nową jakość obsługi i wyjątkową ofertę handlową. Będziemy starali się jak najlepiej wykorzystać doświadczenie Unibail-Rodamco, zyskane dzięki zarządzaniu obiektami w całej Europie, z przyjemnością łącząc je z oczekiwaniami wrocławian oraz niepowtarzalnym wrocławskim stylem – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. Centra Unibail-Rodamco, zlokalizowane w największych miastach Europy, cieszą się ogromną popularnością wśród odwiedzających, którzy doceniają komfort przestrzeni użytkowej, jakość świadczonych usług oraz różnorodność stref rekreacyjno-rozrywkowych.

Więcej niż centrum handlowe

Wroclavia to wyjątkowy pod względem architektonicznym, nowoczesny i elegancki obiekt, odpowiadający na praktyczne potrzeby mieszkańców miasta i podróżnych. Zgodnie z najnowszymi trendami budownictwa komercyjnego Wroclavia pod jednym dachem będzie łączyć wiele funkcji:

  • biurową (7 tys. m² od strony ul. Suchej),
  • usługową (64 tys. m² powierzchni najmu, ok. 200 sklepów),
  • gastronomiczną (ok. 20 restauracji, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych),
  • rozrywkową (20-salowe kino Cinema City, m.in. jedyny w mieście IMAX),
  • komunikacyjną (dworzec autobusowy o powierzchni 7 tys. m²).

4-gwiazdkowa jakość

Cel, który przyświeca Unibail-Rodamco, to chęć sprawienia, aby klienci przeżyli wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Po wnikliwej analizie potrzeb swoich klientów firma stworzyła 4-gwiazdkowy znak jakości. Jest to pionierski krok w branży centrów handlowych i swoista gwarancja doskonałości. Przestrzeganie wysokich standardów jakości jest nadzorowane przez światowego lidera w zakresie certyfikacji – firmę SGS, która corocznie wykonuje w każdym z centrów Unibail-Rodamco szczegółowy audyt obejmujący 571 punktów kontrolnych. 4-gwiazdkowa jakość we Wroclavii opierać się będzie na 3 hasłach: GOŚCINNOŚĆ, JAKOŚĆ, USŁUGI. W ramach 4-gwiazdkowej jakości klienci Wroclavii będą mieli możliwość skorzystać m.in.: z zakupów ze stylistą, bezpłatnego i nieograniczonego dostępu do Wi-Fi, aplikacji na smartfony, bezpłatnej przestrzeni do doładowań telefonów i komputerów, profesjonalnej recepcji, szatni, programu lojalnościowego oraz kart podarunkowych ważnych we wszystkich butikach – i wielu innych.

Każdy szczegół odwiedzin klienta we Wroclavii jest szczegółowo analizowany po to, by jego wizyta była jak najłatwiejsza i jak najbardziej przyjemna. Będzie to miało odzwierciedlenie w detalach na każdym etapie kontaktu klienta z centrum, m.in. w zakresie dostępności i widoczności Wroclavii, w zakresie komfortu parkowania, łatwości poruszania się po centrum, korzystania z toalet i stref odpoczynku.

Unikalna oferta handlowa

Wyróżnikiem Wroclavii będzie bogata, różnorodna oferta handlowa, stanowiąca odpowiedź na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Inwestor podpisał już umowy na 70% powierzchni handlowej. Na gości Wroclavii będą czekać liczne sklepy flagowe, które gwarantują dostęp do pełnej palety produktów danej marki oraz szczególnie staranną 4-gwiazdkową obsługę (m.in. Zara, H&M, Massimo Dutti, CCC, Reserved, New Look). Klienci znajdą we Wroclavii także marki nieobecne dotąd w mieście: Forever 21 (rozpoznawalna na całym świecie marka modowa), Steve Madden (buty i torebki firmowane przez amerykańskiego kreatora mody), Loft 37 (unikalny polski koncept obuwniczy umożliwiający m.in. zakup samodzielnie zaprojektowanych butów) oraz Vapiano (włoska kuchnia przygotowywana na oczach gości).

We Wroclavii zagoszczą  także znani i lubiani przedstawiciele wrocławskiej gastronomii, m.in. Polish Lody, Pasibus, czy Etno Cafe. Zakupy spożywcze będzie można zrobić w sklepach Carrefour i Biedronka; bieliznę kupić w sklepach Triumph, Intimissimi, Calzedonia czy Oysho; kosmetyki – w drogeriach Rossmann i Hebe; biżuterię – w sklepach Apart, Yes, W.Kruk, Verona i BijouBrigitte; elektronikę – w Media Markt i RTV Euro AGD. Artykuły wyposażenia wnętrz zaoferują salony marek Zara Home i Home&You, a artykuły sportowe – 4F i Go Sport.

Nowoczesna i ekologiczna architektura

Budowa Wroclavii przebiega w szybkim tempie i w pełni zgodnie z harmonogramem. Jeszcze w kwietniu 2015 r. ze starego dworca autobusowego odjeżdżały autobusy. Dziś powstały w tym miejscu budynek znajduje się w stanie surowym zamkniętym, co umożliwia prace wykończeniowe w jego wnętrzu, m.in. montaż marmurowych posadzek, szklanych balustrad, podwieszanych sufitów, schodów ruchomych i wind. W pełni ukończona jest konstrukcja obiektu, w tym dach, na którego powierzchni znajdują się zapewniające przyjazne, dzienne światło szklane świetliki o łącznej powierzchni 3 tys. m². Do połowy przyszłego roku trwać będą prace nad elewacją Wroclavii. Zostanie wykonana ze szkła oraz specjalnie zaprojektowanych płyt aluminiowych, perforowanych w sposób dający efekt trójwymiarowości. Część aluminiowa ukończona jest w 20%, a szklana – w 60%. Dodatkową atrakcją Wroclavii będzie iluminacja fasady umożlwiająca zmianę barwy oświetlenia na dowolny kolor.

 

W bryłę Wroclavii wkomponowany jest 300-letni dąb „Przewodnik”, który stał się inspiracją dla całego obiektu. Poszczególne poziomy galerii, zarówno w zakresie kolorystyki wnętrz, jak i przez rodzaj użytych materiałów, nawiązywać będą do trzech warstw lasu: poszycia, pnia drzewa oraz korony drzew. Na poziome +2 powstaną ogrody o łącznej powierzchni 4300 m², dające odwiedzającym wytchnienie od ulicznego gwaru. Dodatkowo całorocznymi pionowymi ogrodami pokryte będą rampy wjazdowe przy ul. Joannitów. W planach inwestora jest także zamontowanie na dachu Wroclavii uli dla pszczół, a także instalacja budek dla ptaków i nietoperzy.

Kolejnym wyróżnikiem Wroclavii, odzwierciedlającym stosowaną przez Unibail-Rodamco zasadę poszanowania środowiska naturalnego, będzie certyfikat BREEAM, o który inwestor ubiega się już na etapie projektowo-budowlanym. Jest to  jedna z najbardziej popularnych w Europie metod oceny budynków pod kątem przyjazności dla środowiska i dla użytkowników. W ramach certyfikacji BREEAM we Wroclavii wykonano kompleksowe analizy, m.in. zużycia energii świetlnej, wody i emisji dwutlenku węgla, wpływu na zanieczyszczenie powietrza oraz analizę zagospodarowania terenów zielonych, a także legalności i certyfikacji stosowanych materiałów.

Obecnie przy budowie Wroclavii pracuje 900 osób. W okresie najbardziej intensywnych prac będzie ich 2000.

 

 

Informacje o Wroclavii

Wroclavia to powstający w sercu Dolnego Śląska nowoczesny kompleks handlowo-biurowy zintegrowany z dworcem autobusowym Polbus, którego otwarcie planowane jest na jesień 2017 r. 

Unibail-Rodamco, właściciel Wroclavii, jest pierwszą w Europie notowaną na giełdzie grupą z sektora nieruchomości handlowych i liderem na tym rynku. Działając jednocześnie jako podmiot zarządzający, inwestor i deweloper, Unibail-Rodamco dostarcza kompleksowe usługi w swoim sektorze.

Grupa jest obecna w 12 krajach Unii Europejskiej. Dzięki niemal 2000 pracowników stosuje swoją praktyczną wiedzę w takich obszarach rynku jak centra handlowe zlokalizowane w największych miastach Europy, duże powierzchnie biurowe oraz centra kongresowo-wystawowe. Grupa jest właścicielem 71 obiektów handlowych, m.in.: Les 4 Temps w Paryżu, Polygone Riviera na Lazurowym Wybrzeżu, Shopping City Süd we Wiedniu, La Maquinista w Barcelonie, Mall of Scandinavia w Sztoklolmie i Centrum Černý Most w Pradze. W Polsce Unibail-Rodamco jest właścicielem m.in. certyfikowanych czterema gwiazdkami Arkadii, Galerii Mokotów i Galerii Wileńskiej, a także inwestorem w  Złotych Tarasach.

Grupę wyróżnia szczególny nacisk na najwyższą jakość w zakresie rozwiązań architektonicznych, urbanistycznych i norm ochrony środowiska. Centra Unibail-Rodamco cieszą się ogromną popularnością wśród odwiedzających, którzy doceniają komfort przestrzeni użytkowej oraz jakość świadczonych usług (wyrażoną 4-gwiazdkowym znakiem jakości).

Unibail-Rodamco posiada aktywa o wartości 39,3  miliarda euro (dane z 30 czerwca 2016 r.). W ciągu najbliższych 5 lat Unibail-Rodamco planuje inwestycje o wartości 8 miliardów euro.


Podziel się
Oceń

Komentarze
wrocek 17.12.2016 13:18
wariactwo będzie to samo co z Renomą czyli wielka klapa
Reklama
Reklama