Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

INTERMARCHÉ STOPNIOWO WYCOFUJE Z OBROTU JAJA Z CHOWU KLATKOWEGO

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché podjęła decyzję o stopniowym wycofywaniu z obrotu jajek kategorii 3, czyli pochodzących od kur z chowu klatkowego. W 2025 r. sieć sprzedawać będzie już tylko jaja pochodzące z chowów alternatywnych (kategorie 0, 1 i 2). Jest to odpowiedź Intermarché na oczekiwania klientów oraz wyraz troski firmy o dobrostan zwierząt.
INTERMARCHÉ STOPNIOWO WYCOFUJE Z OBROTU  JAJA Z CHOWU KLATKOWEGO

W 2025 r. wszystkie oferowane w Intermarché jaja (marki własne: Top Budget, Paturages, Z Naszej Zagrody, Ulubione i marki krajowe) będą pochodziły z chowów alternatywnych.

Podejmowane przez Intermarché działania realizowane są w porozumieniu z sektorem produkcji jaj, w którym zachodzą obecnie liczne zamiany. Ogłoszona przez sieć strategia, będzie wdrażana stopniowo i jest odpowiedzią na rosnącą świadomość konsumentów. Jednocześnie, sieci Intermarché zależy, aby wprowadzane etapami zmiany, pozwoliły zachować  ciągłości funkcjonowania powiązanych sektorów.

- Chcielibyśmy umożliwić naszym klientom dostęp do jak najlepszej jakości produktów spożywczych, pozwalając jednocześnie branży rolnej dostosować swoje działania do nowych wyzwań. Niezmiernie ważna jest dla nas także poprawa dobrostanu zwierząt, do której przyczynią się również nasze działania – wyjaśnia Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Ustanowienie kilkuletniego okresu implementacji nowych zasad pozwoli hodowcom dostosować się do nowych wymogów i rozwijać alternatywne metody chowu do 2025 r.

Ponadto plan wycofania ze sprzedaży jajek kategorii 3, został opracowany w oparciu o analizę zobowiązań umownych Intermarché względem różnych zakładów pakowania. Jego stopniowa realizacja ma umożliwić wszystkim zainteresowanym stronom zaplanowanie odpowiednich działań, zarówno w perspektywie krótko, jak i długoterminowej.

Informacje o Grupie Muszkieterów:

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 370 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 15 800 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów i Intermarché znajduje się na stronach http://muszkieterowie.plhttp://intermarche.pl


Podziel się
Oceń

Komentarze
DEFW 31.07.2017 19:14
A KTO KUPUJE JAJA OD KUR Z KLATKI? NIECH TAKIE JAJKA KUPUJĄ PANOWIE CO UCHWALILI TAKI BEZSENSOWNY PRZEPIS. Już krzywiznę banana uchwalili, teraz został im uchwalić długość Europejskiego fiu......
Reklama
News will be here
Reklama
News will be here
Reklama