Piątek, 24.11.2017, imieniny: Emmy, Flory, Romana

PRODUCENT STAROPOLANKI WSPIERA HES ATHLETES

PRODUCENT STAROPOLANKI WSPIERA HES ATHLETES
Staropolanka rozpoczęła współpracę z czołową polską drużyną crossfitową HES Athletes z Wrocławia. Producent wody będzie wspierał najważniejsze wydarzenia sportowe w kraju oraz czołowych zawodników HES Athletes, w tym jej liderów Pawła Czaplickiego i Szymona Urbańskiego, który w sierpniu zmierzy się z rywalami z całego świata podczas zawodów w Stanach Zjednoczonych.

Sukces Szymona Urbańskiego jest ogromny gdyż dopiero po raz drugi zawodnik z polski zakwalifikował się do tych najważniejszych zawodów crossfitowych na świec Crossfit Games. Nasz sportowiec znalazł się wśród 80 finalistów wyłonionych podczas eliminacji, w których wzięło udział pół miliona sportowców. Trenerem 15 - letniego Szymona jest jeden z najlepszych atletów w Polsce Paweł Czaplicki.

Współpraca producenta jednej z najlepszych, czerpanych wprost ze źródeł wód mineralnych, z drużyną HES Athletes rozpoczęła się od zawodów LOGinLAB w Krotoszynie. Kolejnym wydarzeniem, na którym obecny będzie zamknięty w butelce skarb Uzdrowisk Kłodzkich - Staropolanka, są wrześniowe targi FIVE i towarzyszące im zawody LOGinLAB w Warszawie.

Wrocławska drużyna crossfitowa będzie zaopatrywana w Staropolankę w czasie zawodów i eventów.  Woda już jest dostępna w klubie CrossFit Wrocław, a w najbliższym czasie będą mogli poznać jej smak bywalcy innych klubów w Polsce.  Kolejnym z serii wydarzeniem, na którym obecna będzie Staropolanka jest specjalna strefa sportu na półwyspie helskim, która działa w czasie wakacji. W miejscu tym osoby wypoczywające nad Bałtykiem mogą kontynuować swoje treningi lub dopiero rozpocząć przygodę z crossfitem.

Wrocławska drużyna HES Athletes odnosi zauważalne nie tylko w Polsce sukcesy sportowe, co sprawia, że jest obecna zarówno w lokalnych jak i ogólnopolskich mediach. To obecnie najlepsza drużyna w Polsce i 21. W Europie.

- Nasza współpraca w ramach LOGinLAB w Krotoszynie ze środowiskiem sportowców uprawiających CrossFit pokazała, że wspierane przez nas środowisko jest doskonałą formą promocji naszej wód, a tym samym odpowiedzią na potrzeby zdrowego nawadniania organizmu sportowców, ludzi aktywnych i ich rodzin – mówi Mariusz Diakowski – Wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich, odpowiedzialny za markę Staropolanka. - W czasie sportowych zmagań w Krotoszynie zawodnicy wypili ponad 1000 litrów Staropolanki – dodaje Diakowski

 

Staropolanką jest obecna na różnych ciekawych wydarzeniach sportowych traktując to, jako okazję do promowania aktywnego trybu życia oraz właściwej diety a przez to budowania wizerunku Staropolanki, jako zdrowej wody mineralnej, czerpanej z naturalnych źródeł. Wyczerpujące zmagania crossfitowe wymagają odpowiedniego nawadniania organizmu zawodników wysokiej, jakości wodą a taką jest właśnie Staropolanka.

Coraz popularniejszy w Polsce Crossfit to uniwersalny zestaw ćwiczeń, który łączy elementy fitnessu, a także treningu siłowego, ciężarowego i biegowego. Od innych form treningu odróżnia go ciągła zmienność i intensywność ćwiczeń. Dyscyplina, która przybyła do Polski z USA w ciągu zaledwie kilku lat szturmem zdobyła rynek fitness w kraju.

 

Telewizja Sudecka
Podziel się:
Oceń:
 

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe